Son dakika… 2021 asgari ücret kararı Resmi Gazete’de
2021 asgari ücret 2021 yılında geçerli olacak asgari ücretle ilgili karar Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Asgari ücret geçen yıla oranla yüzde 21.56 oranında zamlanarak 2 bin 324 TL’den 2 bin 825 TL’ye çıktı.

Asgari Ücret Tespit Komisyonu, 2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin belirleneceği dördüncü ve son toplantısını pazartesi günü gerçekleştirdi.
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk toplantı sonrası yaptığı açıklamada 2021 yılında uygulanacak asgari ücretin bekar bir işçi için brüt 3 bin 577 TL 50 kuruş, net 2.825 lira 90 kuruş olarak belirlendiğini açıkladı.
Böylece asgari ücrete yüzde 21.56 oranında zam yapılmış oldu. Evli ve üç çocuklu bir çalışan ise 3 bin 13 lira 72 kuruş asgari ücret alacak. Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun kararı bugün Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Yorumlar 0
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
GÜNDEM kategorisindeki diğer haberler

ATSB’DEN ANTALYA GENELİNDE BÜYÜK TEŞKİLATLANMA HAMLESİ! 14 İLÇEYE TEMSİ…

TENOR SEDAT CAN ÖZTOPRAK’TAN DÜNYA SAHNELERİNDE TARİHİ BAŞARI: OPERANIN…

Kars’tan Özel Bireylere Çıldır Gölü’nde Moral Gezisi

14 ilde organize suç örgütlerine operasyon: 195 şüpheliye adli işlem

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Gençlerimizi tekno-oligarkların tahakkümüne bıra…
